Pages

Thursday, February 25, 2010

က်မကိုကယ္ၾကပါရွင့္

ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးသမဂၢႏွင့္ ႏိုင္ငံေရးလုပ္သူမ်ားရွင့္

က်မဟာ ထိုင္းႏိုင္ငံခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕“ေမႊး”ထမင္းဆိုင္မွာအလုပ္လုပ္ေနတဲ့မိန္းကေလးတဦးပါ၇ွင့္
က်မရွက္လြန္းလို႔ က်မနာမည္ကိုေတာ့မေၿပာပါ၇ေစနဲ႔၇ွင္။
က်မအလုပ္လုပ္တဲ့ထမင္းဆိုင္ကို ဦးေလးႀကီးတေယာက္လာလာေနပါတယ္။
က်မက ဦးေလးႀကီးဘာစားမလဲလို႔ေမးတိုင္း ၇ွဴတည္တည္ႀကီးနဲ႔ႀကည့္ပါတယ္။
သူ႔ကို အကိုႀကီးမေခၚမခ်င္းထိုင္ေနရာကမထႏိုင္ဘူး။ ပိုက္ဆံလည္းမေပးႏိုင္ဘူးလို႔ေၿပာပါတယ္၇ွင့္။
က်မ က ဦးေလးႀကီးကဘယ္သူလဲလို႔ေမးပါတယ္၊ “ငါ ဦးေက်ာ္ၿငိမ္းရဲ႕သား ဘာမွတ္လဲ။
နင္ ငါ့ကိုအကိုႀကီးမေခၚမခ်င္းပိုက္ဆံမေပးဘူး” လို႔ေၿပာပါတယ္။
က်မရဲ႕ထမင္းဆိုင္ပိုင္ရွင္က သူၿမန္ၿမန္ၿပန္ေအာင္လို႔ အကိုႀကီးေခၚေပးလိုက္ပါလို႔က်မကိုေတာင္းဆိုပါတယ္။
တေန႔လည္းမဟုတ္။ တလလည္းမဟုတ္။လာလာၿပီး က်မကို၇ွဴတည္တည္ႀကီးႀကည့္ပါတယ္။
ဏွာဘူးထေနတဲ့ရုပ္ႀကီးကိုေတြးသာႀကည့္ေပးပါ၇ွင္။
သူ႔ကိုယူရင္၊ ထမင္းဆိုင္မွာအလုပ္လုပ္ဖို႔မလုိေတာ့ဘူးဆိုၿပီး က်မကိုသားေၿပာမယားေၿပာေၿပာပါတယ္၇ွင္။
“ႏြားအိုၿမက္ႏုႀကိဳက္တယ္” ဆိုတဲ့စကားပံုကိုႀကားဘူးပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ ဗိုလ္ဗိုလ္ေက်ာ္ၿငိမ္းဆိုတဲ့ အသက္ႀကီးႀကီး၇ုပ္ဆိုးဆိုးႀကီးကေတာ့

ေလာက္စလံုးမွန္ၿပီး ခ်ီးတြင္းထဲ ၿပဳတ္က်ခဲ့တဲ့ လင္းတႀကီး လိုၿဖစ္ေနပါတယ္။ က်မအ၇မ္းကိုေသခ်င္တာပါပဲ။
၇ုပ္ႀကီးကခံစားလို႔မ၇ေအာင္ဆိုးတဲ့အၿပင္။လူအိုေစာ္လည္းအ၇မ္းနံပါတယ္။
က်မကိုကယ္ႀကပါ၇ွင့္။ မိန္းကေလးအခြင့္အေရးကိုခ်ိဳးေဖာက္တဲ့။ ေသခါနီးမွ၇ိကၡာယူခ်င္တဲ့
လင္းတအိုႀကီးကိုအေ၇းယူေပးႀကပါ။ ၿမန္မာအမ်ိဳးသမီးသမဂ ကို အားကိုးပါတယ္၇ွင္။
က်မတို႔လိုႏိုင္ငံ၇ပ္ၿခားမွာလာအလုပ္လုပ္ႀကတဲ့သူေတြကိုကယ္ပါေနာ္။

ေမႊးထမင္းဆိုင္မွမိန္းကေလး
ခ်င္းမိုင္
ထိုင္းႏိုင္ငံ

ထိုင္းႏိုင္ငံ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕တြင္ ရွိေနသူမ်ားအေနျဖင့္ အမွန္တရားကိုေဖာ္ထုတ္ဖို႔ မိမိကိုယ္တိုင္သြားေရာက္ၿပီး ေမးျမန္းစံုစမ္းသင့္ပါသည္။